درامی


Image

Tumbler shot blast machines    ماشینهای شات بلاست گروه بشکه ای

ماشینهای این گروه در سه دسته قرار گرفته که عبارتند از

 بشکه ؛ درامی ؛ بشکه ای مداوم

پیشنهادی عالی برای تمیز کاری گروهی قطعات در اندازه کوچک؛سبک؛ یا متوسط  باشکلی تقریبا یکسان وتیراژ بالا میباشد. مزیت ماشینهای فوق نسبت به دیگر ماشینها قابلیت پولیشینگ در ان بوده که براثر چرخش وغلطیدن قطعات برروی هم صورت میپذیرد.

شات بلاست بشکه ای

ماشین شات بلاست بشکه ای قدیمی ترین نوع ماشین توربینی بوده روش عملیات بدان صورت استکه قطعات از قسمت بالای بشکه شارژ ؛ براثر چرخش بشکه قطعات نیز روی یکدیگر غلطیده با پاشش ساچمه برروی قطعه ؛ همزمان با چرخش آن کلیه سطوح قطعه تمیز میگردد عمل تخلیه نیز میتواند از قسمت بالا یا پایین میسر است که بستگی به سفارش مشتری و سرعت عملیات همچنین محل اجرا میباشد  
Image

Barrel shot blast machine      شات بلاست مدل درامی

ماشین های درامی نوع تکامل یافته سیستم بشکه ای میباشد از آنجایی که نوع بشکه ای استهلاک بیشتری داشته؛ خصوصا برای تخلیه و بارگیری قطعات در ماشین معمولی سیستم های ابداع شد که با حفظ قابلیت غلطیدن کار را برای اپراتور تسهیل نماید . بجای بشکه در نوع درام ازنوعی نوار نقاله با شکل زیر که همواره در حال چرخش است استفاده که قطعات روی ان غلطیده توربین نیز از بالا توسط ساچمه انها را بمباران مینمایند قطعات پس از تمیز شدن تخلیه میگردند.
رعایت عملی اصول یک تمیز کاری ایده آل شامل ایجاد ضربه /چرخش/لرزش ومکانیزم غلطش قطعات به همراه وجود نیروی ثقل و فرم غلطک دستگاه علاوه بر ایجاد سرعت مناسب سبب افزایش راندمان در نتیجه مزیت اقتصادی این ماشین و خانواده ان نسبت به دیگر ماشین هاست. به علاوه این سیستم مزیت جلا دادن به قطعه و تمیز کاری کل زوایای قطعه را نیز برخوردار است .

Image

ماشین فوق در گروه غیر مداوم طبقه بندی گردیده است ، اما با برخی تمهیدات مثل افزایش و اضافه نمودن خطوط انتقال قطعات  می توان آنرا به سیستم مداوم تبدیل نمود. 

Image

هدف از تمیز کاری

طراحی این ماشینها با هدف برداشت پلیسه های جزیی/تمیزکاری قطعات کونیک وزاویه دار/قطعات گردوسوراخهاییکه نبایستی درتمیز کاری اسیب ببینند/برداشت زواید /تغییرشکل وموارد دیگر بوده توان بکارگیری تیراژ بالای قطعات کوچک به همراه پولیش انها ماشینهای تیپ فوق راقادر به پوشش طیف وسیعی از صنایع از قبیل ریخته گری آهنی وغیر آهنی ؛ آهنگری  وعملیات حرارتی ؛ فورج (پوسته برداری)؛قطعات کوچک خودرو دایکست آلومینیوم وموارد متعدد دیگرنموده است .
ماشینهای فوق درابعاد متفاوت وقطعات ولوازم متنوع طبق سفارش مشتری قابل عرضه بوده اما بیشترین تقاضا برربوی ماشینهای است که در هرسیکل قادر به تمیزکاری 150؛250؛300؛500؛1000کیلوگرم قطعه باشد .
Image

Continuous barrel machine   ماشینهای شات بلاست بشکه ای مداوم

کارخانجات بزرگ ریخته گری که ظرفیت تولید بیش از 10 تن تا 30تن درساعت که قطعات کوچک چند کیلویی در برنامه کاری دارند نیازمند ماشینهای تمیز کاری با حجم متناسب وسرعت بالا میباشند که متکی به نیروی انسانی نبوده و بصورت اتوماتیک عمل نموده استهلاک کم داشته قابل اعتماد و مقرون به صرفه نیز باشد

Image

قطعات بوسیله نقاله روی فیدر تخلیه وبه دهانه دستگاه وارد میگردند در این هنگام قطعات با سرعتی تعریف شده ازداخل درام عبور ساچمه به انها توسط توربینها پاشش گردیده پس از تمیزی قطعات خارج شده روی یک سینی پرتاب و توسط نقاله از محل دور میگردند/ارتعاش قسمتهای مختلف تسریع در تمیزی خواهد داشت  دهانه ورودی 10 تا 15 سانتی متر و خروجی نیز حدودا 25 سانتی متر در نظر گرفته شده است .
انچه که مسلم است این روش بهترین گزینه در نوع خود بوده و تامین کننده نظر آن دسته از مشتریان که انتطار سرعت بالا بدون کار اضافی را دارند میباشد. اگر قرار باشد سرعت کمتر و چرخش ملایم باشد انگاه ماشینهای جدیدی که با دادن زاویه نسبت به افق داشته مطح گردیده تا بتوان از دو عامل حرکت مداوم و غلتش قطعه همزمان بهره برد .
تعداد توربین در این ماشینها 2تا 6 عدد میباشد  /اندازه طولی ماشین نیز میتواند معادل 3 تا 5 درام بسته به نیاز تعیین گردد. قابلیت ارایه ماشین با 2 منظور نیز ممکن است و اخر اینکه در استفاده از این وسایل لزومی به کار کرد حداکثر نیست.


Image
همانطور که مشخص است قطعات با حرکت مارپیچ به جلو رانده میشوند.
Image
Image
با پرکردن فرم  پیوست کاتالوگ ومشخصات  دستگاه مورد  نظر شما ارسال می گردد .
 کارشناسان  شرکت سایا ذوب کیمیا  علاوه بر مشاوره رایگان به شما ضمن بر شمردن مزایای کار با ماشین آلات  آماده سرویس دهی جهت ارتقا این ماشینها در هر نقطه از ایران میباشد.

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت