گلس بید


گلس بید

گلس به زبان انگلیسی Glass به معنی شیشه و bead بید به معنی مهره است. ترجمه لفظی آن ،مهره شیشه ای است.
این ماده و در شرایط خاص تولید می گردد . گلس بید یکی از ساینده های پر مصرف در عملیات تمیزکاری با ایر بلاست و شات پینینگ میباشد .
علت بکارگیری این ماده در هر دو عمل سختی بالا همراه با وزن حجمی پایین میباشد.
 

Image


روش تولیددانه شیشه ای

از مذاب شدن شیشه در کوره تحت فشار و رد شدن از الک های مخصوص تولید می شود.
گلس بید از شیشه ساخته می شود ، کروی ، و از لحاظ شیمیایی پایدار و در برابر آب و حرارت و اسید ها و بازها مقاوم هستند، لذا در صنایع مختلفی از آن ها استفاده می گردد.
گلس بید علاوه بر ساینده پاشی در صنایع حفاری ، آرایشی، وت بلاست ، هوا فضا ، رنگهای ترافیکی به مقدار زیادی مصرف دارد .

Image

جدول مشخصات فنی گلس بید

Image
دانه بندی مواد قابل عرضه
Image

گلاس بید عموما دانه های بسیار ریز کروی شکل شیشه در ابعاد ۱ تا ۷۱۰ میکرون است که در صنایع مختلف،خصوصا خط کشی جاده ها و خیابان ها،صنایع حفاری نفت و مانند آن کاربرد بسیاری دارد. از آنجایی که این دانه ها درابعاد بسیار ریز تهیه می گردند معمولا مشاهده دانه آن به سادگی امکان پذیر نیست. ذرات كروي شكل بدون رنگ از جنس شيشه كه براي بازتاب بيشتر در خط‌ كشی ‌ها و شبرنگ ها استفاده می ‌شود. با توجه به کاربردهای زیاد گلس بید در صنعت رنگ سازی و اسیابهای صنعتی و شات بلاستینگ و رنگ کاری های جاده ای و  به عنوان فیلر یا پر کننده از گلو له های شیشه ای یا گلسبید در حد میکرون استفاده می گردد. از ویژگی های مهم گلسبید می توان به سطح یکدست و بدون حباب و با سختی خوب ان اشار ه کرد.

کاربرد گلاسبید براساس دانه بندی

پرمیکس پیش مخلوط شونده پرمیکس مخصوص رنگ گرم ترافیکی و معمولا  از سایز۱۲۵ تا ۷۱۰میکرون تولید میشوند. معمولا برای رنگ ترافیکی گرم استفاده میشود وقبل از اجرای رنگ ترافیک مخلوط کرده و اجرا میکنند ویا بعد از مخلوط کردن بارنگ ترافیک مقداری هم بعد از مخلوط روی رنگ خط کشی می پاشد  و این کار سبب اجرای بهتر وماندگاری و دید خوب رنگ خط کشی میشود. دانه های شیشه ای پیش مخلوط نیز از استاندارداروپایی  EN1424 برخوردار باشد.
گلاسبید دراپ ان drop on مخصوص رنگ های سرد هستند و از سایز ۱۲۵ تا ۷۱۰ میکرون تولید میشوند. بعد از ریختن رنگ ترافیکی گرم یا رنگ ترافیک سرد  اجرا میشوند. در واقع به شکل نمک یکنواخت روی رنگ ترافیک با فام های مختلف پاشیده میشوند، که این هم قاعده و قوانین خودش را دارد. اندازه دانه های شیشه ای روپاش باید از استاندارد بین المللی EN1423 برخوردار باشد.
گلاسبید تا سایز  اتا ۱۲۵ میکرون
گلاسبید ۱۲۵ تا ۳۰۰ میکرون
گلس بید در ساچمه زنی اغلب در عملیات شات پینینگ قطعات توربین و هواپیما کار برد دارد که طبیعتا به وزن حجمی کم و قدرت مانور دانه بندی آن جهت مصارف خاص بستگی دارد .
Image
کیفیت دانه شیشه ای

بهترین نوع دانه های شیشه ای به شکل پودر و کروی شکل بوده و بدون شکستگی یا حداقل میزان شکستگی که ایین نامه در نظر گرفته است. طبق دستورالعمل سازمان راهداری مصرف دانه شیشه ای روپاش رنگ ترافیکی گرم وسرد،۴۰۰گرم در متر مربع، قابل پرداخت برای پیمانکاران است. بعلاوه برای رنگ ترافیکی گرم بیست درصدوزنی رنگ ،پیش مخلوط میشود.


بسته بندی
گلس بید بصورت 25 کیلوگرمی و بسته های یک تنی جامبو بگ عرضه می گردد.


Image

جهت انتخاب ساینده و آگاهی از کم وکیف عرضه لطفا با کارشناسان بخش فروش شرکت سایا ذوب کیمیا تماس حاصل فرمائید .

Image

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت