آویز


شات بلاست آویز

Image

  وجه تسمیه این ماشین از نحوه ورود قطعه به داخل اتاق تمیزکاری گرفته شده است .
در این ماشین قطعات آویزان به یک قلاب  یا بصورت تک و یا جمعی و حتی قرار گرفته بر روی یک سبد که سبد به قلاب آویزان میباشد . 

 
Image
Image

علاوه بر سیستم و اتاق جادوئی تمیز کاری ماشین های شات بلاست آویز، این سیستم قادراست با همین تجهیزات و برخی ترفند ها از راندمان بالائی برخوردار گردد ، بطوریکه این تجهیزات موجب گردیده  تا ماشین های  hook و monorail conveyor  قادر به تبدیل شدن به سیستم بسته و مداوم یا گردد .
این قابلیت را می توان با ایجاد ریل ها و با جرثقیل/قلاب ودیگر  تجهیزات ایجاد و افزایش کارایی را ایجاد نمود .

Image

 البته در سیستم بسته این قابلیت بدلیل کار گرفتن فطعات سنگین با انجام تغییراتی برروی خطوط ریلی مانند دو ریله کردن صورت میپذیرد.

 قطعات بعد از ورود به  داخل اتاق  چرخیده  و مورد بارش ساچمه قرار گرفته تا تمیز گردد . عمده ترین دلیل طراحی وساخت این تیپ ماشینها عملکرد بالای تمیز کاری/طراحی بصورت فشرده /کارکرد اسان/قابلیت انطباق سریع در خط تولید /ایمنی خوب /قدرت بالادرجدا سازی بوسیله هوا یا مغناطیسی /کسب همزمان تمیزکاری وکیفیت مکانیکی وطول عمر بالای ان میباشد .

همه این قابلیتها موجب گسترش بکار گیری این ماشینها در صنایع بزرگ فلزی وخطوط ریخته گری سنگین گردید. دقت در تنظیمات مکانیکی و الکتریکی /ارایه قطعات ضد سایش وکم استهلاک بخصوص در نقاط آسیب پذیر /قلابها /قید وبست ها بدلیل نوع عملکرد الزامیست علاوه بر این ماشین به گونه ای به مشتری تحویل که تنظیمات توربین ودیگر اجزا /جابجایی/حذف یا نصب با سهولت انجام پذیرد.   همچنین به جهت سفارشی بودن این ماشینها متناسب با هدف تمیز کاری همواره مقداری قطعات با کاربریهای مورد تقاضا ی مشتری ارایه میگردد .
. ماشینهای اویزی درمدلها وسایزهای  متنوع  قابل ارایه میباشد که عبارتند از:

1-مونو ریل شامل مداوم وبسته 2- اسپینر 3- اتاق اویزی و یا آویز بزرگ

Image
کارخانجات تولید مقاطع فولادی مانند ورق/مفتول/ اسلب/ شمش همچنین سازه های درز جوش شده مانند لوله /سیلندر گاز و مقاطع میله ای شکل که میبایست اچ گردند بعلاوه آندسته ازسازه هایی که بایست همزمان با تمیزی بهبود کیفیت سطح نیز بیابند چه هدف شات پینینگ وچه شات بلاست باشد در حالیکه قطعات سنگین /نیمه سنگین حتی سیک بوده وانتظار سرعت بالا درعملیات  بدون آسیب رساندن به قطعه درعین تمیز شدن کل قطعه باشد مناسبترین گزینه بکار بردن شات بلاست آویزی میباشد .
Mono rail hunger shot blast     شات بلاست آویز مونو ریل
 

Image
درحالیکه ساچمه زنی الزاما با وزن وحجمی نسبتا سنگین و تیراژی بالا وسرعتی بالا در سیستم آویزی مد نظر باشد با توجه به مزایای این روش ماشین آویزی مونو ریل ازنوع بسته یا غیرمداوم ویا مداوم پیشنهاد میگردد.
عملکرد هر دوتیپ یکسان اما تجهیزات متفاوتی را دارا میباشند ازجمله آنها نحوه در خط قرار دادن ریلها میباشد همچنین دربهای انها امروزه با ترفندهای ایجاد شده حتی سیستمهای بسته نیز همزمان قادر به تخلیه و بارگیری میباشند و تا حدودی محدودیت سرعت وجود ندارد.
قطعات بسته به حجم ؛وزن ؛ اندازه؛ هدف از ساچمه زنی؛ و نوع ماشین به اشکال متفاوت برروی جرثقیل و سبد سوار و ضمن حرکت رو به جلو در صورت لزوم  بدور خود نیز حول محور قلاب میچرخد تا بطور کامل ساچمه به قطعه پاشیده شود .
توربین ها نیز به جهت پوشش کامل درنقاط مختلف تعبیه شده اند ؛ ضمنا هر نوع پروفیل یا قطعه نیز بسته به شرایط حرکت مینمایند :
قدرت مانور این تیپ ماشینها بسیار بالا و قادر به ساچمه زنی با هر هدفی به قطعات میباشد ولی مهمترین کاربرد این ماشینها علاوه بر شات پینینگ و ریخته گری بکار گیری جهت اماده سازی در خطوط رنگ کارخانجات بزرگ تولیدی صنایع فلزی میباشد .

Image
قطعات بسته به حجم ؛وزن ؛ اندازه؛ هدف از ساچمه زنی؛ و نوع ماشین به اشکال متفاوت برروی جرثقیل و سبد سوار و ضمن حرکت رو به جلو در صورت لزوم  بدور خود نیز حول محور قلاب میچرخد تا بطور کامل ساچمه به قطعه پاشیده شود .
 

Image
توربین ها نیز به جهت پوشش کامل درنقاط مختلف تعبیه شده اند ؛ ضمنا هر نوع پروفیل یا قطعه نیز بسته به شرایط حرکت مینمایند :

Image

قدرت مانور این تیپ ماشینها بسیار بالا وقادر به ساچمه زنی با هر هدفی به قطعات میباشد ولی مهمترین کاربرد این ماشینها علاوه بر شات پینینگ وریخته گری بکار گیری جهت اماده سازی درخطوط رنگ کارخانجات بزرگ تولیدی صنایع فلزی میباشد .

Image
Crane hook shot blast machine ماشینهای شات بلاست اویزی جرثقیلی

 
Image
 
ساخت و طراحی این تیپ ماشین آلات درفضای اتاقی بزرگ بوده نحوه حمل قطعه استفاده از سیستم جرثقیل منو ریل با قدرت بالابری 50000کیلوگرم و حتی بیشتر به همراه سیستمی قابل انعطاف برای تخلیه و بارگیری میباشد
Image
 
دراین روش که کاملا اقتصادی برای قطعات سنگین و امن میباشد میتوان عمل زدودن ماسه ریخته گری و دیگر اخال را با استفاده از توربینها وسیستم ایر بلاست و درصورت وجود نقاط غیر قابل دسترسی استفاده از ه ردو روش به منظور بهبود کیفیت توصیه میگردد. به جهت انعطاف هر چه بیشتر سیستمهای بارگیری تخلیه و حمل ونقل سیستم اویزی بگونه ای که قادر به تحمل وزن وچرخش قطعه باشد میتواند دارای یک یا دو تکیه گاه و یا بیشتر باشد همچنین قلابها نیز تک پایه یا دو پایه و چنگک ها نیز درانواع مختلف قابل بکارگیری میباشد .
محل تخلیه و بارگیری خارج از ماشین و قابل اجرا بر روی دو ریل به جهت عدم تداخل انها درعملیات میباشد مزیت عدم محدودیت این ماشین را منحصر به فرد ساخته.
Image

با پرکردن فرم پیوست کاتالوگ و مشخصات دستگاه مورد نظر شما ارسال می گردد .

جهت آگاهی از کم و کیف و مشاوره درمورد انتخاب این تیپ ماشین ها  لطفا با کارشناسان شرکت سایا ذوب کیمیا تماس بگیرید .


شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت