درباره ما


  شرکت سایا ذوب کیمیا با در نظر داشتن نیازها ومشکلات مشتریان محترم در صنایع  ریخته گری و ساینده های فلزی ،همچنین سابقه طولانی خدمتگذاری در بخش های مذکور در حال حاضر فعالیت خود را متمرکز برعرضه محصولی با ارزش کیفی به معنای کالای با کیفیت و قیمتی مناسب نموده است .

 در این راستا ضمن نگاه به مشتری بعنوان شریک و با استفاده از ابزار قیمت تمام شده کمتر برای مصرف کننده ضمن ارتباط مداوم ، صمیمی با ایشان ، ارائه مشاوره فنی در هنگام خرید و تاکید بر ارزش کالا (کالای با کیفیت و قیمت مناسب) و در نهایت تعهد و ضمانت پس از فروش به مصرف کننده ، این شرکت را به یکی از محبوب ترین تامین کنند گان نزد این دسته از صنایع تبدیل نموده است .

Image

نوآوری ، جوان گرائی ، کار گروهی ، انعطاف پذیری و عرضه محصول با ارزش کیفی بالا را سرلوحه خدمتگذاری در این مجموعه قرار داده تا بتوانیم لیاقت همکاری با شما را داشته باشیم .

سوابق فعالیت این مجموعه حکایت از فهرست بلندی از مصرف کنندگان صنایع ریخته گری و شات بلاست را از قبیل ریخته گری ایران خودرو ، تراکتور سازی ، شرکتهای عظیم فولاد سازی و بخش بزرگی از کارخانجات بخش متوسط و کوچک ریخته گری و سازندگان سوله و لوله سازی ها و کارگاههای شات بلاست را شامل میگردد .


شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت