سپاریت


سپاریت 
 

Image


روانکاری یکی از مهارتهای مهم در هر صنعتی محسوب میگردد .
در ریخته گری ماسه ای همواره اصطکاک بین دیواره ی قالب ومذاب مشکل اساسی محسوب میگردیده ، در این روش ریخته گری برای کمینه کردن سایش قالب و سهولت گذر مذاب از روان کاری جهت جدایش استفاده می شود و به همین دلیل ماده ای که دراین صنعت بکار می رود سپاریت یا پودر جدایش نام گرفته است .

بد نیست بدانیم روانکاری در این صنعت به دو روش انجام می شود
یکی روانکاری دیواره ی قالب و دیگر اضافه کردن روان کار به مذاب، که از جنبه ی نظری روان کاری بدنه قالب ارجحیت دارد ولی تعبیه ی آن به تجهیزات قالب ساده نیست بنابراین مواد روانساز به عنوان آخرین مرحله به مواد اضافه می شود.
روان ساز در خلال تغییر شکل ، سیالی تشکیل می دهد که از طریق ایجاد لایه ضخیم پلیمری با گران روی بالا اصطکاک را کاهش می دهد.
 

پودر مذکور مانع از فرار حرارت می شود و موجب جذب آخال ذوب میگردد

پودرریخته گری فوق با توجه به پارامترهای مخصوص هر تولید کننده از جمله آنالیز،سرعت ریخته گری،…..امکان تغییر در فرمولاسیون را برای سفارش به تولید کننده دارد .
یکی از مهمترین مواد بعنوان روانکار جدایش قالب از ماهیچه پودر تالک میباشد .
Image
شرکت سایا ذوب کیمیا آماده عرضه سپاریت (پودر صابون یا تالک ریخته گری) با سفارش قبلی به هر میزان می باشد .

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت