وایر مش


Wire mesh belt    
 ماشین شات بلاست وایر مش
 
Image

پاشش ساچمه بر روی برخی سطوح فلزی که ازضخامت کمی برخوردار یا از جنس حساسی مثل آلومینیوم برخورداراست میبایست به گونه ای باشد که قطعه در طول عملیات همواره بتواند حالت صاف خود را حفظ نماید ( دچار انحناء نگردد ) .

 

Image

 شات بلاست وایر مش مدل خاصی از نوع تونلی با کارایی ویژه میباشد . این ماشین ها در دو بخش غیر فلزات برای شات بلاست سنگ و سرامیک و در بخش فلزات عموما برای تمیز کاری فلزات با ضخامت نازک و یا فلزات نرم و حساس از جنس فولاد طراحی و روانه بازار گردیده است .

Image

بدین ترتیب ماشینهای خاصی طراحی و تولید گردیده که با پاشش یکنواخت ساچمه از بالا وپایین صفحات را قادر به حفظ این وضعیت نماید .

  شات بلاست نوع وایر مش از این قابلیت برخوردار است. ماشین فوق در خانواده نقاله ای و در سیستم مداوم میباشد و اغلب با همین شاخص شات پینینگ را نیز مخصوصا در فنرسازی کاربرد دا رند.

 

کاربری

Image
ماشین شات بلاست وایر مش بهترین پیشنهاد برای خطوط ریخته گری سنگین /حساس که نیازمند عملکرد موثر به همراه هزینه پایین و روشی گارانتی شده برای شات بلاست و شات پینینگ قطعات دایکست بزرگ/چرخ ورینگ /محور خودرو و... که جنس انها از نوع آهنی و غیر آهنی مانند آلومینیوم بوده که صاف/نازک/ترد وشکننده باهدف حذف پلیسه های جزیی از آنها/برداشتن ماسه /الودگی/حذف پوسته های عملیات حرارتی وفورج/ تمیز کردن قطعات ماشین شده بطور خاص وبقیه موارد بصورت عمومی به علاوه برخی کاربران امروزه بطور خاص برای بهبود سطح پس از جوشکاری وعملیات حساس حرارتی این روش را منحصر بفرد میدانند.
با پرکردن فرم پیوست کاتالوگ و مشخصات دستگاه مورد نظر شما ارسال می گردد.

جهت آگاهی از کم و کیف و مشاوره دراین موارد لطفا با کارشناسان شرکت سایا ذوب کیمیا تماس بگیرید .


شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت