ماموریت


ماموریت

Image

  صداقت و خوشنامی دروازه ورود مشتریان به سازمان است

شرکت سایا ذوب کیمیا به دلیل رعایت اخلاق کسبی ، عرضه محصولی با ارزش کیفی بالا و رعایت اصل مشارکت مشتری در سود و باور آن به عنوان حیات سایا ذوب در کل سازمان از جمله تامین کنندگان مرجع مواد اولیه ، ماشین آلات و تجهیزات ریخته گری و شات بلاست در میان جامعه صنعتی کشور می باشد .
این شرکت بنا دارد با حفظ اصول زیست محیطی ، عرضه محصولی با کیفیت و رشد نوآوری و خلاقیت در این بخش از صنعت به یکی از مهمترین قطب های این صنایع در منطقه تبدیل گردد .

 منشور موفقیت شرکت سایا ذوب کیمیا

Image

شرکت سایا ذوب کیمیا ضمن استقرار فرهنگی متناسب با شرایط عمومی جامعه و بسط آن در مجموعه پرسنل  سازمان توانسته  ضمن برقراری نظام  نظارت و شنیدن صدای مشتری میزان انعطاف خود را به بالاترین حد ممکن در تنظیم راهبرد خود برساند . پرسنل این شرکت با اعتقاد راسخ به این شعار که فروش پایان یک معامله نبوده بلکه آغاز یک تعهد است ، ضمن ایجاد فضائی صمیمی میان طرفین ذینفع نقش مهمی را در آینده شرکت ایفا نمایند .
لذا در این مجموعه  پاسخگو بودن ،مشاوره فنی و اقتصادی - آموزش - نوآوری و خلاقیت- شفاف سازی و ارایه مستندات - و تحویل به موقع کالا- توجه به نیاز آنی و آتی مشتری - تنوع در قیمت و کیفیت محصول و تاکید بر ارزش کالا (قیمت کیفی) بعنوان ارزشهائی است که بعنوان مزیت ترجیهی در مشتریان این شرکت قابل لمس است .
ما عمیقا اعتقاد به رسیدن به قله بهترین بودن در نگاه مشتری در سطح جهانی داریم .

Image

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت