سخن مدیران


سخن مدیران

بسیاری از دیرینه شناسان به گواه آثار بدست آمده در اقصی نقاط ایران ، زادگاه هنر صنعت ریخته گری را به این مرکز فلات ایران نسبت  داده اند و این حقیقت میسر نبود به جز بااتکا به هوش و زکاوت و هنر صنعتگران این مرزو بوم  .

 اما با نگاهی منصفانه میتوان اظهار کرد پیشرفت ریخته گری در ایران بیش از هر چیز اولا مرهون بسترهای علمی و مهارتی  ایجاد شده در 55 سال اخیر و در ثانی به مدیریت اقتصادی این هنر صنعتگران عاشق ریخته گری متکی بود .


Image

شرکت سایا ذوب کیمیا با اعتقاد راسخ به قابلیت های پیدا و پنهان در بخش صنایع ریخته گری و ساچمه زنی در این کشور و در ادامه و تکمیل زحماتی که پیشکسوتان و دلسوزان این بخش کشیده اند با تلفیق شور جوانی و تجربه بزرگان تاسیس تا بتواند قطار رو به پیشرفت صنایع فوق را هرچه بیشتر همراهی نماید .

 این شرکت  درکنار استقرار پیشرفته ترین فن آوریها وبکارگیری نیروهای جوان ونخبه  با ارتقا سیستمهای سخت افزاری  نرم افزاری  و  باور به اصل مشتری شریک راهبردی ماست (علی اصغر اکبری)امید دارد با همکاری دو طرفه بتواند پتانسیل هم افزائی را بطورروزافزون دراین رابطه پر سود به فعل تبدیل نماید .  ما معتقدیم تنها با بهترین بودن در کناراصول مدیریتی شایسته انتخاب شما عزیزان می توان بود  . ریخته گری هنر صنعتی جاودان است که جز مردان سخت راهی را به آن نیست .


Image
 
      کامیاب اکبری                                      
کارشناس متالورژی                                    
علوم تحقیقات تهران                                    
متالورژی صنعتی                                     
مدیر عامل                                         
Image
                                           علی اکبری  
                                        کارشناسی ارشد
                                      واحد جنوب تهران
                                      انتخاب مواد مهندسی
                                     رئیس هیات مدیره

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت