فرو فروتنگستن


فرو تنگستن
تنگستن در فولاد فريت زا و كاربيد زای بسيار قوی است. سختی پذيری را افزايش می دهد و كاربيد های مقاوم در برابر سايش ايجاد كرده و بالاخص از افت سختی در دما های بالا كه امری رايج در نوك ابزار است جلوگيری می كند.
کاربرد اساسا توليد فولادهای ابزار و فولادهای پرآلياژی مقاوم در برابر حرارت است
تنگستن خواص مکانیکی مناسبی در دمای بالا و پایین ترین ضریب انبساط گرمایی را دارد مقادیر کمی از تنگستن سختی پذیری آستنیت را شدیداً افزایش داده و از طریق تشکیل محلول جامد فریت را تا حد متوسطی افزایش می دهد.


 تمایل تنگستن به ترکیب با کربن بسیار زیاد بوده و کاربید آن خیلی سخت و مقاوم به سایش است. فولاد های تنگستن دار با سختی ثانویه در برابر تمپر مقاوم بوده و از اینرو مقاومت به سایشی را ارتقاء داده ودر دماهای بالا دارای استحکام زیادی خواهند بود. تنگستن در فولاد سازی بایستی بصورت فرو تنگستن مصرف گردد . تنگستن در متالورژی پودر ماده ای معجزه گر است .

Image
Image

شرکت سایا ذوب کیمیا  قادر به ارائه فرو تنگستن به هر میزان می باشد اما شرایط استاندارد مطابق جدول زیر می باشد .

Image

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت