پودر زغال سنگ


پودر زغالسنگ
Image
زغال سنگ  نام کانی سیاه رنگی است که از پسماند موادگیاهی دوران های قدیم زمین شناختی(میلیون ها سال پیش) تشکیه است. زغال سنگ به عنوان سوخت و نیز ماده اولیه برخی صنایع شیمیایی برای تولید گاز, کک, روغن ، تصفیه کننده ، پرکننده و… استفاده می گردد. بخش بزرگی از جرم زغال سنگ کربن است و از دیگر ترکیبات زغال سنگ هیدروژن, نیتروژن و اکسیژن و گوگرد است.

انواع زغال سنگ: انواع زغال سنگ در دوران های گوناگون زمین شناسی و تحت شرایط مختلفی به وجود آمده اند که برخی از آنها را در زیر مشاهده میکنید.

تورب ،  لیگنیت ، زغال سنگ نیمه بیتومینه     ،   زغال سنگ آنتراسیت با درجات مختلف

Image
Image
Image

زغالسنگ مورد مصرف برای ماسه ها اصولا باید بشکل پودر درآید . پودر زغال سنگ اصولاٌ به عنوان یک ماده افزودنی فرار همراه با تشکیل کربن براق به منظور اطمینان از این که فلز مذاب بر روی یک لایه کربن رسوب یافته،جریان یابد،استفاده می گردد.  پودر زغالسنگ یا گرد سیاه کاربرد فراوانی در کنار ماسه های ریخته گری داشته و ارزش ان علاوه بر دانه بندی مناسب به اندازه کربن موجود در آن در محتوی ماسرال ها و مینرالهای آن دارد. مرغوب ترین نوع زغالسنگ آنتراسیت میباشد.

 گرد زغال آنتراسیت به عنوان پرکننده در پلاستیک ها،تصفیه آب بکاربرده می شود و چون اثر نرم کنندگی دارد میتواند به جای دوده در رزین ها مورد مصرف قرار گیرد. پودر زغال مخصوص ريخته گری ، چاههای ارت و همچنین مصارف سوختی مطابق استاندارد لازمست  در بسته‌ بندی های مختلف به صورت كلی و جزئی به بازار عرضه گردد .

اغلب منابع زغالسنگ ایران در قابل مصرف در  ساخت ماهیچه ریخته گری می باشد و گستردگی معادن در مناطق البرز ، طبس و کرمان می باشد لذا مصرف کننده بسته به فاصله مکانی و قابلیت پودر سازی وفراوری قادر به تامین آن می باشد .   شرکت سایا ذوب کیمیا عرضه کننده این محصول در مقادیر محدودمی باشد .

توجه : بدلیل تنوع زغالسنگ قابل مصرف این محصول آنالیز ندارد .

Image

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت