بوژی


Bogie
شات بلاست بوژی


Image

بوژی به معنای واگن حمل می باشد همانطور که در شکل هم مشخص است قطعات سنگین بر روی یک میز قرار گرفته و بوسیله ریل به اتاق رفته و مورد بارش ساچمه قرار می گیرد .
در این ماشینها قطعه توسط بالا بر بر روی میز دواری که در زیر آن ریل نصب شده سوار و به داخل اتاق وارد گردیده پس از بسته شدن درب  میز شرو ع  به چرخش نموده و توربین ها پاشش ساچمه را انجام میدهند  .

Image

 ظرفیت جرثقیل حداقل 75 تن بوده توربین ها قابلیت پورتال یا تغییر پذیری در مکان را دارند به علاوه زمانی که به دلیل حجم و زوایای قطعه تمیز کاری کامل انجام نگردد پیش بینی انجام سند بلاست نیز گردیده. علاوه براین تعداد الواتورها نیز مانند برخی دیگر از لوازم متناسب با حجم واندازه کار اضافه میگردد.
جنس قطعات استهلاک پذیر فولاد منگنزی و لوازم لاستیکی عموما درجه یک وچند لایه میباشد .
برای عملکرد بهینه ریل کف را میتوان با سوزن مخصوص دو شاخه نمود مثل حرف ایگرگ همینطور اغلب این ماشین ها با دو درب ساخته میشوند.



استفاده از سیستم بوژی (کف متحرک) زمانی که قطعات فوق سنگین مانند موتور کشتی ها/قطعات کارخانجات نیروگاهی /دکل های نیروگاه بادی ودران اندازه نیازمند تمیزکاری باشند مطرح است .
 این ماشینها در ریخته گریهای بزرگ / آهنگری سنگین و مناسب برای تمیز کاری اوزان 5 تا 200 تن خصوصا زمانی که نتوان از جرثقیل در حال چرخش استفاده نمود میباشد . گاهی اوقات میتوان دراین ماشینها سیستم اسپینر را به سفارش مشتری و با ظرفیت 50 تن اضافه نمود.
گاهی اوقات مانند کارخانجات واگن سازی بجای میز چرخشی میتوان از توربینها در اطراف بدنه استفاده نمود. ماشینهای طرح بوژی شات بلاست اقتصادی ایمن و مطمئن در اندازه های خود است. طراحی این تیپ ماشینها الهام گرفته از بلست روم میباشد .
با پرکردن فرم  پیوست کاتالوگ ومشخصات  دستگاه مورد  نظر شما ارسال می گردد .
برای آگاهی از مشخصات و مشاوره می توانید با کارشناسان شرکت سایا ذوب کیمیا تماس بگیرید  .

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت